Salam Aidilfitr Dari Gerek Baru

17 September, 2009

Pada kesempatan dibulan dan hari yang mulia ini aku susun sepuluh jari pohon kemaafan kepada semua kengkawan dimana saja berada jika terdapat sebarang kesilapan dan kegurisan terhadap sebarang tulisan, perbuatan dan percakapan samaada disedari atau tidak.

Salam Aidilfitr diucapkan pada kengkawan mountainbikers seluruh malaysia khasnya diutara yang terus menerus mewarnai dunia seni ini dengan pelbagai aktiviti walaupun di bulan puasa. Kepada penganjur KPLR (Kayuhan Pecah Lemak Raya ) tahniah diucapkan atas sambutan yang cukup hebat. Dunia MTBs ini perlukan insan insan sebegini yang sanggup mengambil risiko, mengadai masa dan tenaga tanpa mengharapkan keuntungan untuk melonjakan seni ini ketahap tersendiri.

Tak lupa juga pada kengkawan aku kat states dulu Ali kutak, jagong, tofeek, ramly, azlan, am, apai & ajis- if you all do stumble upon this blog do catch me! miss you all. To ajis last known in connecticut wish to join you there.

Juga pada kengkawan aku masa bujang dulu kat persiaran tuna seberang jaya 1993 yang dah lost kontek jamil, bulat,r'man dll you all are true frens. Juga kengkawan aku pada 90an di kelab rekreasi penang mansor tlk tempoyak, lan kayak, atan, boy sg lokan dll yang terus menerus menghiking bukit bukau di penang dari bukit bendera sampai ke teluk kampi. Juga kengkawan serempitan aku awal 90an di seagate, amd. conner dan komag.

Tak lupa juga kengkawan aku kat kezan securities bishop street tahun 2000 (la OSK securities) yang tak pernah serik main share. This line betui betui ajar aku jadi hati kering, emotionless.

Kepada kengkawan yang terus wewarnai hidup ini "Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin "

1 comments:

lankaflorist said...

Send Gifts to Srilanka, Flowers to Srilanka, Cakes and Chocolates to Sri Lanka and Colombo.

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

MyLife, MyBike, MyFriends, MyWorld

A notes of my mountain biking activities and my experiences to be shared

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP